اجاره اقامتگاه بوم گردی آنیل جلفا- کلبه سنتی

(تعداد بازدید: 3840)   آذربایجان شرقی ,  جلفا ,  اغبلاغ  کد اقامتگاه: 319004 50+ 50+ نفر شب
شروع از  1000000

800000 تومان

اقامتگاه بوم گردی آنیل در روستای آغبلاغ در فاصله 10 کیلومتری از شهر جلفا آذربایجان شرقی قرار دارد. اقامتگاه آنیل در زمینی به مساحت 3000 متر و زیربنای 330 مترمربع بصورت یک کلبه چوبی بنا شده که با دارا بودن اتاق، آشپزخانه با امکانات، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، حداکثر ظرفیت پذیرایی از 6 نفر را دارد.
خانه باغ آنیل (به معنای معروف و مشهور) در باغی وسیع و مملو از درختان میوه ساخته شده که قدم زدن در آن و گذر نمودن از مابین درختان پربار همراه با چیدن میوه‌های تازه، حس شادابی و طراوت را به میهمانان خویش القا می‌نماید. اتاق‌های این اقامتگاه با چیدمان سنتی و اصیل و با ترکیب بندی موزون رنگ‌ها، بیننده خویش را غرق در فرهنگ اصیل ایرانی می‌نماید. همچنین به سبب قرارگیری در نزدیکی مرز، آنتن دهی موبایل در این منطقه ضعیف بوده که خود مزیتی است برای به دور بودن از صدای پی در پی زنگ و آرامشی که هیچگاه برهم نخواهد خورد.
جلفا به سبب موقعیت جغرافیایی خود که در حاشیه رود ارس و مرز جمهوری آذربایجان و ارمنستان واقع شده از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری و بازرگانی محسوب می‌شود. نشستن بر روی نیمکت‌های چوبی حیاط در حالیکه مست از بوی نان تازه تنوری و گل‌های خوش عطر باغچه هستید، خاطره‌ای خوش در کنج ذهنتان باقی می‌گذارد. از جاذبه‌های گردشگری اطراف اقامتگاه نیز می‌توان به مراکز خرید (با فاصله 10 کیلومتری)، چشمه آغبلاغ (5 دقیقه)، رود ارس (25 دقیقه)، آبشار ماهاران (25 دقیقه)، حمام جلفا (25 دقیقه)، آبشار آسیاب خرابه (50 دقیقه)، روستای پلکانی اشتبین (1 ساعت و 30 دقیقه) و کلیسا سنت استپانوس (2 ساعت) اشاره کرد.
- در این مجموعه، اتاق و سوئیت با کدهای زیر در ایران بوم گردی قابل رزرو می‌باشد.
اتاق "319002"
سوئیت "319003"

اگر قصد رزرو اقامتگاه را دارید حتما اینجا را مطالعه بفرمایید.
درخواست رایگان رزرو
تضمین بهترین قیمت
رزرو آنلاین اقامتگاه
تاریخ ورود و خروج
1000000 تومان
800000 تومان
تاریخ ورود و خروج


  • تعداد بزرگسال
  • تعداد خردسال

خدمات رزرو شده شما:

رزرو اقامتگاه بوم گردی آنیل جلفا- کلبه سنتی

  • تعداد بزرگسال
    + -
  • تعداد خردسال
    + -
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید
حداکثر ظرفیت 6 نفر

کلبه 20 متری با سرویس کف خواب، آشپزخانه با امکانات، سیستم گرمایشی بخاری گازی و کرسی، سیستم سرمایشی کولر آبی، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی ایرانی اختصاصی کنار درب کلبه

توضیحات و تقویم قیمتی
خدمات رزرو شده شما :

مبلغ قابل پرداخت




نکات مربوط به رزرو اقامتگاه بوم گردی آنیل جلفا- کلبه سنتی:



موارد مشابه





امتیاز کاربران

میانگین امتیاز کاربران

از مجموع 4 رائ داده شده

معماری و منظره:4.3 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:3.3 از 5

وضعیت نظافت:3.5 از 5
از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:2.6 از 5



دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران
4 دیدگاه ثبت شده است

مهدی (رزرو کننده) کلبه سنتی با صبحانه محلی در شهریور 1402 31 شهریور 1402
نکات مثبت:فضای سنتی. هوای پاکیزه. امنیت نسبی. جدا بودن فضای کلبه با سایر مهمانان. جدا شدن از فضای مجازی بدلیل عدم وجود آنتن موبایل! که البته خیلی از مناطق جلفا این مشکل وجود دارد و مهم نیس.
نکات منفی: صبحانه غیر حرفه ای. رفتار نامناسب و غیر حرفه ای میزبان محترم که در هنگام ترک محل توهین کردند که احتمالا برای درگیری های ذهنی و سن ایشان بود. البته ترک ها بسیار مودب و میهمان نواز بودن و قطعا رفتار ایشان نشانگر فرهنگ ترک های عزیز نخواهد بود.
فاصله با خود جلفا زیاد نیس و با 15 دقيقه رانندگی براحتی به جلفا میرسید.
معماری و منظره:5 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:3 از 5

وضعیت نظافت:3 از 5
از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:2 از 5


سعید (رزرو کننده) کلبه سنتی با صبحانه محلی در شهریور 1402 23 شهریور 1402
همه چی عالی بود.
معماری و منظره:4 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:4 از 5

وضعیت نظافت:4 از 5
از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:4 از 5


نوشین (رزرو کننده) کلبه سنتی با صبحانه محلی در اردیبهشت 1402 31 اردیبهشت 1402
با سلام و وقت به خیر برخورد میزبان بسیار خوب و محترمانه بود فضای اقامتگاه تمیز و مرتب بود ولی از لحاظ سرو صبحانه بسیار ضعیف بود با اینکه هزینه آن پرداخت شده بود و انتظار می رفت که پذیرایی صبحانه با توجه به اینکه نوع اقامتگاه بوم گردی است و مثلا در وعده صبحانه با محصولات محلی پذیرایی انجام شود اصلا اینچنین نبود.حتی گوشه حیاط تنور بود و ما انتظار داشتیم حداقل برای صبحانه دو تا نان محلی یا چایی ذغالی آورده شود در صورتیکه ما سابقه اقامت در اقامتگاه های مناطق مرکزی ایران مثل یزد و خوانسار و اصفهان را داشتیم که با پرداخت کمتر از این مبلغ برای صبحانه منو پذیرایی مفصل و مرتبی داشتند ، البته میزبان تا پاسی از شب بصورت خصوصی گویا مهمان دیگری داشتند و صبح صبحانه را بسیار دیرتراز معمول سرو کردند.
معماری و منظره:3 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:3 از 5

وضعیت نظافت:3 از 5
از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:1 از 5


(میزبان اقامتگاه) در پاسخ به نوشین توتونچی زاده 02 خرداد 1402
سلام خانم توتونچی زاده تشکراز لطفتان طبیعتا بومگردی قطعا مهمونای دیگری هم بایدداشته باشه بنده بعنوان میزبان همانطوریکه آقاتون کنار تنور تشریف آوردن دعوت کردم تشریف بیارین تنوررو روشن میکنم تاچایی تنوری میل بفرمایین وبدلیل سردی هوا دور اتش بشینین فرمودند نه ببین چراغ اتاق خاموشه بچه ها گرفتن خوابیدن حتی آش محلی هم تقدیم کردم. اونکه فرمودین صبحانه رو بموقع سرو نکردند اگر به تابلو قوانین اقامتگاه توجه میکردین نوشته بودیم تایم صبحانه از ساعت 9تا10 میباشد نه اینکه ساعت 6صبح بنده که در تدارک چایی وآماده سازی صبحانه بودم در محوطه عکس میگرفتین با اینهمه من ساعت هفت ونیم صبحانتون را تحویل دادم و8 اقامتگاه را ترک کردین


محمدعلی (رزرو کننده) کلبه سنتی با صبحانه محلی در اردیبهشت 1402 06 اردیبهشت 1402
با سپاس متاسفانه امکان برقراری ارتباط تلفنی نبود اینترنت نداشت،پارکینگ نداشت ورودی نظافت مناسب نداشت،سگهای ولگرد در ورودی بوم گردی شبانه روز حضور داشتند و از این بابت وحشتناک بود
معماری و منظره:5 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:3 از 5

وضعیت نظافت:4 از 5
از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:3 از 5


(میزبان اقامتگاه) در پاسخ به محمدعلی طالبی 09 اردیبهشت 1402
با سلام خیلی تاسف بر دیدگاه حصرتعالیمشکل نبود آنتن دهی دست خودم نیست. مگر کدامین غذا را سفارش دادین که کیفیتش نامناسب بود،؟ پارکینگ داشتیم خودتون خواستین در محوطه باغمون بمونه. بنظرتون دوسه تا سگی که درنزدیکی بومگردی بودند متعلق به مدیریت که نبود نتیجه غذا دادنهای افرادی مثل حضرت عالی هستند که ترحمشان موجب دردسری همیشگی برای ما شده. ووووووو واقعا تاسف بر اونهمه خدمات ومیزبانی که در حقتون انجام دادم





ارسال نظر و امتیاز

ثبت نظر









با ثبت نظر خود، به مسافران آتی این اقامتگاه جهت ارزیابی کمک کنید